اعتبار داری! قالیش کن!

خرید اقساطی انواع فرش

تخفیف تکرار نشدنی!!

به قیمت کارخانه بخرید

گارانتی کیفیت و اصالت

صادرکننده فرهنگ فرش ایرانی

دسترسی سریع

بر اساس رنگ

طرح های آبی

بیش از ۱۲۰ طرح

طرح های صورتی

بیش از ۱۲۰ طرح

طرح های زرد و طلایی

بیش از ۱۲۰ طرح

طرح های سبز

بیش از ۱۲۰ طرح

طرح های بنفش

بیش از ۱۲۰ طرح

طرح های سیاه و سفید

بیش از ۱۲۰ طرح

بزرگترین رویداد خرید فرش شاهکار آریایی

عجله کنید و از تخفیف 20 درصدی روی تمام فرش ها برخوردار شوید.

0 روزها 00 ساعت 00 دقیقه 00 ثانیه

مجله فرش شاهکار آریایی

خرید فرش

این روزها برای خرید فرش علاوه بر تنوع طرح و رنگ، قابلیت‌های فرش هم اهمیت بسیار زیادی دارند. فرش شاهکار آریایی، اولین فرش ایرانی قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. شستشوی راحت فرش دغدغه‌ای بود که تمام کدبانو های ایرانی داشتند، اما با فرش شاهکار آریایی برطرف شد! فرش شاهکار آریایی فرشی دولایه است که لایه رویی (طرح فرش) از لایه زیرین (پد زیرین) به راحتی جدا میشود و قابل شستشو در ماشین لباسشویی است.

فرش شاهکار آریایی، ثبت اختراع شده و در واقع نسل جدیدی از فرش ماشینی است. فرش شاهکار آریایی  آینده ایست که پیش روی صنعت دکوراسیون و مد قرار گرفته تا کار همه‌ی ما را راحت تر کند! بی دلیل نیست که امروزه، هر خانوم ایرانی یک مدما دارد!

با خرید فرش شاهکار آریایی، شما فرشی دارید که از هر نظر کامل است. خرید فرش شاهکار آریایی مستقیم از کارخانه انجام می شود و شما بدون واسط و با قیمت عالی فرش خود را مستقیم از کارخانه فرش شاهکار آریایی دریافت می کنید. ارسال فرش شاهکار آریایی به سراسر ایران رایگان است. علاوه بر آن شما پس از اینکه فرش خود را تحویل گرفتید، دو هفته مهلت تست رایگان دارید.

در این دو هفته می توانید فرش را استفاده کنید و حتی آن را بشویید و اگر به هر دلیلی فرش را نخواستید، بدون هیچ هزینه ای فرش را برگردانید. دو هفته مهلت تست رایگان فرش شاهکار آریایی یعنی ما قیمت و کیفیت فرش شاهکار آریایی را ضمانت میکنیم!